"Alle mama's zijn zo mooi, zie ze daar nu maar eens stralen!" We vertelden graag over onze mama en noemden haar bij haar naam. Ook de mama van Jezus kwam aan bod. Voor onze "liefste merrie van de prairy" maakten we een hoefijzer die haar veel geluk zal brengen. We sloten af met een tuinfeestje alias "mama-picknick" die heel gezellig was.