Samen prentenboeken kijken, beluisteren, lezen, ervan genieten... wij kunnen dat - met onze lieve "golden oldies" in de cafeteria/bib van home vrijzicht. Wederom een gelukkig samenzijn. Afsluiten deden we met een sapje en wafel. Dankbaar om de mooie namiddag en samenwerking met ons bejaardentehuis.